Wednesday, November 24, 2010

14.11.2010

assalamualaikum . hari ni tgn tergdik2 nk mengupdate blog ni . nk update pasai smbt besday kak aku boleh dak wlaupun dh lma ? hurm , biaq kat aku la kan , ni kan blog aku . bukan blog ampa . :D . 14/11/2010 ari tuh besday akak aku yg ke-20 . tue dh kome . so , babah dan mak aku pun suruh la akak aku yg 2nd decide nk pegi smbt dkt mn . so , dia pun decide nk pogi mkn dkt secret recipe dkt tnh mrah tuh . dekat je kn3 ? as a stone throw away . acece , speaking london tuh . kami pun siap2 la lawa2 nk p kdai tuh cz akak aku tu lah sruh pkai lawa2 . smpai2 kt sna kmi pun order la . order mcm2 aih . mcm la babah aku tuh kaya . tp , takpa kn skali skala nk p mkn tmpat yg agk mewah ? bukan tiap2 hari . aku tak kaya mcm ampa . lama jgk la tgu mknan smpai even dalam tuh bkn ad byk org pun . babah aku dh hilang kesbaran dah , dia ckp dia nk p mkn dkt kdai charkoeteow dkt dpn tuh . dh la ajk aku . plis la . tobat aku tak p aeh . fyi , aku bukan brlagak utk mkn dkt kdai tuh tp aku ad reason eak . back to my story , lepas mkn kmi pun blik lah dgn hati yg senang lenang . perut kenyang gilo . alhamdulillah . berat badan pun bertambah la dgn sewenang - wenangnya . ampa tgk la gmbq2 ni . sekian .

my along .
my babah <3


my angah <3

besday girl

muka hudoh
my favourite . yummy !

angah again


babah n mak <3

No comments: