Thursday, January 20, 2011

HELP! HELP! HELP!

|THIS IS STICKY POST,PLEASE SCROLL DOWN FOR LATEST ENTRY|

recently,I entered one contest by eightDesigns Boutique; My BFF Contest. The prizes are freaking cool and I wish I could win the first prize and share the happiness with my BFF.aminn*in dream :D



Disebabkan contest tu hanya nak gambar bersama BFF,yakni seorang sahaja.Terpaksa aku pilih gambar-gambar lama yang susah nak jumpa aku bergambar dengan normal dan sesuai untuk tatapan umum.

Maaf kepada rakan-rakan yang tidak terdapat dalam gambar,tapi insyaAllah if aku menang akan ada buah tangan untuk anda atas sokongan anda.

Tapi aku tengok contestants lain ramai je letak gambar ramai-ramai.ces,gua tertipu!! Tak suka!!

So,aku nak mintak jasa baik budi hati korang semua yang baca blog aku untuk vote aku dan kawan aku di FB eightDesigns Boutique.

Cara-cara untuk vote:

1. like facebook eightDesigns:
www.facebook.com/eightdesigns


2. like gambar ni ,no 24

"This is the picture of me and my best girlfriend ever,iela.We used to be friends since we were 13 years old and until now she is still the best listener,companion,fashion adviser and partner-in-crime of mine.She always be there when I need someone to talk.She is my lady through thick or thin."


As EASY as ABC! Kalau rajin boleh vote. Thank you very much.



p/s: aku tolong copy and paste kakak aku punya entry ja.Hampa tolong la vote kakak aku.THANK YOU!

No comments: