Tuesday, June 7, 2011

her , her and her

hari ni aku sempat berdating dengan BFF aku . yeah . rindu gila dkt dia . kami berdating dkt depan rumah mak sedara aku . hahah . kalau nk jumpak dia dkt len confirm takleh jumpak dh cz dia ne busy sikit musim2 cuti ne . tu pon nseb baik aku ajak dia jumpak last2 minute cz lepaih ne tataw la nk jumpak dia bila plak . masa awai2 dia mai tuh dia angkut adik2 dia . mcm nk mai serang aku ja . terkezut ai . heheh . kami dok story2 + gosip . mmg best gila . rasa mcm tak puas ja jumpak dia td . ada byk g nk story2 kt dia . fyi , aku slalu dok kongsi rahsia , ngadu masalah n mcm2 lg la . dia ne slalu bg nsihat yg mmbina kt aku . *acewah ayat aku . thanks a lot to her . i love u . you're my BFF azaliah .




p/s : bila la bleh jumpak si cheah n kirah wakawaka ne . rindu hampa seyh .

No comments: