Tuesday, August 31, 2010

raya ! raya !

wua xsbaq nk raya..lg 5 hari angah blik.best2.rndu dia weh.lama xtgk muka dia yg slalu marah2 aku.haha.tp sbenaqnya dia baik weh.aku sygs dia.along blik shari slps angah blik.thun ni mcm best ja raya tp my mum kta xbleh raya sakan sgt.nnti aku xbc bku.mmg btoi pun.bju rya aku,along,angah,mak dh siap dh.tp tdung xbli lg.ksut xbli lg.mybe tgu angah n along blik bru p bli kut.esok last sekolah sblum smua bdk sekolah bercuti.so,utk calon2 pmr 2010 jgnlah enjoy sgt.bca lah bku sama.tgai lg 4mgu lg nk exm.yg msih xsdaq dri lg mcm ngn aku,sdar2knlah diri.tgai dulu boyfrenz/girlfrenz ampa tuh.xkmana aih dpa tuh.ni mybe last aku online sblum pmr.will be back after pmr 2010.aku nk mintak maap kt ampa nah kalau aku da mnykitkan ati ampa.aku ni mnusia biasa sja yg xprnh lri dri mlakukn ksilapan.selamat hari raya aidilfitri!!sapa tauke mercun pakat2 la meh sdekah kt aku mercun.aku nk main gk.nnti raya smua djemput mai rumah aku.salam.

No comments: