Thursday, August 5, 2010

sunyi

alhamdulillah..dh abes dh pre-trial.penat aku dgn exm2 neh.buat aku semak perot.tp aku tw kputusan aku msti dan pasti terok cz aku ni pemalas nak bca buku.kalau pemalas bca bku pndi xpa la jgak,ni ngok smcm ja kalau xbca bku.aku heran la mcm mna org yg xbca bku 2 bleh skor?depa otak jenis apa hah?nk kata otak depa besaq dqi owg len tgk mcm sma ja saiznya.msing-msing ada klebihan tersndiri kn?tp aku xtw apa klebihan aku.kui3.rsa mcm xdk klebihan ja.hari ini kelas 3ft sunyi tnpa org2 penting yg slalu bt hingaq dlm kelas.tgal 7org ja dlm kelas dri 30org.rsa mcm dok kt sekolah private ja.[perasan sat].depa semua p smk pulau nyiur sbb ada kem bahasa arab.lg 7org ni xp sma sbb dpa drop arab.so 7org ni kna exm la cz exm xbeh g.aku dok dpan sekali.hahah.aku sememangnya pulun.mula2 aku dok tmpt ikmal.nk serap ilmu dia.heheh.tgok2 che lat,classmate aku dok sbelah aku.aku pon berpindah tmpat p dok kt tmpt nzmi.aku nk lri jauh2 skit drpd claasmate aku tuh.bhaya exm2 ne.exm ne senang la jugak.so utk kwn2kuh yg pergi berjuang,hehe xpyh risau pasai exm.aku yakin dan yakin ampa boleh jwb dgn happy sekali.hahaha

No comments: