Thursday, December 23, 2010

23.12.2010

salam , hari ni smua bdk form3 kt my dpt result . sapa2 yg dpt straight a's thniah la yah . sapa2 yg xdpt straight a's mcm aku ne lpaih ni kita pakat2 usha noh . gagal skali bkn brmkna gagal selama-lamanya . msa aku dpt result tuh , aku bersyukur gila aku dpt 7a sbb aku tak ykin bm n agma . aku hntam ja agma n bm . tup2 dpt a . alhamdulillah . tp bila aku tgk ap yg b aku mula rsa frust sbb aku rsa bi aku dh bt yg trbaik . aku bt ap yg tcer aku dok sbut tiap2 hri dlm klas . tp nsib tak myebelahi aku . aku reda . lpas dpt result aku tros blek n text dkt along n kol abah . dgaq sora abah mcm kcewa ja . aku sdeh siot bila aku hbaq dkt abh psai result aku . air mata nk kluaq dh time tuh . tp aku tahan lg . aku blik ngn kak aku pehtu dia mula la bg cramah free kt aku . aku tw la aku tak pndai mcm hg . jgn la dok bg aku pressure . lpaih blik uma tuh aku siap2 nk p mkn sat . time mkn tuh mk aku kol . YA ALLAH slera mkn aku truih hilang dgaq dia dok hingaq . dia kata aku ja ank dia yg tak dpt straight a's . mula lah aku tamaw mkn . air mata dok brtakung dh tgai nk kluaq ja . lani smua dok tak puas hati dgn aku especially mk n along . nseb baik la angah pyelamat aku . dia bg aku smgt utk sntiasa berusha . kalo smua dok condem aku , msti aku give up pya sbb aku dh bt yg terbaik dh . life must go on rite ? lpaih nih aku nk blajaq sungguh2 . kalo ampa nmpk aku maen2 ampa tmpaq ja aku . oke ? :D oke la , nk p smbong muhasabah diri . apa2 pun aku brsyukur dgn ap yg aku dpt .


terimas byk2 dkt angah,tokwan,abah n mkcik yg bg smngt kt adik dikala adik frust gilo .

3 comments:

azaliah said...

syg...i'm here wiz u ya..
i'm alwez support u ya...
:D
wak bsabar ya!

farahabdulkudus said...

tengs babe . bff <3

farahabdulkudus said...
This comment has been removed by the author.