Tuesday, December 14, 2010

almost done !!

salam ,

hari ini aku tersngtlah happy bcoz bju blouse yg aku bt sndiri 80% siap . tgal skit je lg . alhamdulillah ,. nk bt bju blouse ni ta pyah pun . cuma nk lukih ukuran bdan ja yg amt mrimaskan aku . mcik yg ajaq aku tuh best sangat . rupa2nya dia ex-classmate my momma msa skolah rndah dlu . dia xgrang cuma tegas ja . kalau ad ja aku bt silap msti dia xmrah . dia akn ckap dgn lmbut . dia slalu ckap " jgn cpt ptus asa . org pompuan kalau bljar pndai2 pun kna pndai mnjhit jgk " .aku bngga kot p blajaq kt situ cz mcik tuh kata yg p blajaq kt dia kbnykan org tua dh . skunk ad tiga org yg p blajaq mnjhit . aku n sorg lagi ex-schoolmate aku yg plg muda n sorg lg mcik ni yg tataw mnjhit sperti kmi . pakat2 dok cangak bila dperknalkan alatn jhit yg kmi tataw . hahahah . best2 . aku siap dok praktis lg dok mnjhit kt rumah . excited gilo . (sbenqnya aku tak minat mnjhit , tp lpaih aku p klas mnjhit tuh rsa mcm best ja dok mnjhit).,nnti kalau mak2 hampa ataw hampa nk bt blouse mai la tempah dkt aku noh . heheheh . promote siap2 . aku amik upah murah ja . hahahha . lepaih nih aku na try bt bju kurung moden plak . insyallah kalau sempat . tapa la aku nk tdoq dh cz esk kna p bljaq mnjhit lg . ooyeah , bubbye . salam .


angah : nnti adk beli kain cntik2 then adik bt kt angah blouse stu . guna ukuran bdn adik la noh ?

1 comment:

a's said...

jangan! nak ukuran badan saya please!!buat kain cotton na.hehehe thank you!

Good Luck for the results! Pray a lot